Leadgeneratie

Als bedrijf wil je natuurlijk zo veel mogelijk klanten, maar dat is niet altijd makkelijk.
Het gebeurt niet vaak dat iemand een website bezoekt en direct besluit de aangeboden diensten of producten af te nemen.
Hoe kun je ervoor zorgen dat je bij deze potentiële klanten onder de aandacht blijft zodat zij in de toekomst toch mogelijk overgaan tot een koop? Hiervoor wordt gebruik gemaakt van leadgeneratie.

Wij helpen je
Bij het maken van een customer journey

Afhankelijk van de producten of diensten die je aanbiedt, kan het zijn dat het aankooptraject van jouw klant, gast of cliënt wat langer duurt.
Het is dan fijn om “tussenstations” te creëren, tussen oriëntatie en aankoop in. Deze tussenstations noemen marketeers ook wel leadgeneratoren.
Door slim om te gaan met de informatie en kennis die jij als ondernemer/marketeer over het product of de dienst bezit, kun je bezoekers overtuigen om gegevens achter te laten.

Een compleet overzicht van het aankoopproces en de mogelijke contactmomenten noemen we ook wel een customer journey of klantreis. Leadgeneratie gaat hand in hand met een heldere klantreis.
Neem voor meer informatie contact op met onze marketing adviseurs.

Wat is leadgeneratie?

Lead generatie is het verzamelen van gegevens van potentiële klanten zodat je (gericht) met hen kan gaan communiceren. Deze gegevens kunnen op verschillende manieren worden gegenereerd, bijvoorbeeld via een contactformulier op de website, een prijsvraag waarbij een e-mailadres achter gelaten wordt, het inschrijven voor een nieuwsbrief of wellicht een online berekentool waarmee je een offerte aan kunt vragen.

De potentiële klant vult zijn of haar e-mailadres of telefoonnummer in – in ruil voor informatie. Hiermee kan jij gerichte vervolgacties opzetten zoals het mailen van aanvullende informatie, klantspecifieke advertenties of telemarketing. Het uiteindelijke doel is om de potentiële klant een kopende klant te maken. 

Voordat gegevens verzameld kunnen worden en leads kunnen worden gegenereerd is het natuurlijk van belang dat deze potentiële klanten naar jouw website toe komen. Dit kan bijvoorbeeld met behulp van zoekmachine adverteren of andere vormen van inbound marketing. 

Adverteren op Social Media

Social Advertising 
Je kunt Social Media tevens inzetten als advertentieplatform waarmee je jouw doelgroep met geweldige precisie kunt targeten (bereiken). Hiermee kun je jouw content op een effectieve manier op het juiste moment, bij de juiste groep mensen  onder de aandacht brengen.

Wij zijn gespecialiseerd in het maken van content die bijdraagt aan het behalen van jouw zakelijke doelstellingen.

Door gebruik te maken van story telling, wervende teksten en call-to-actions zorgen wij voor een geoliede content machine waar jouw bedrijf door groeit!

Wist je dat we bijvoorbeeld ook bedrijfsvideo’s produceren?

Plan vooruit!

Content Kalender
Bij Hangloose Contentmarketing werken we altijd met een content kalender. Onze marketeers plannen content meestal 2 – 4 weken vooruit in, waarna de planning ter goedkeuring bij onze klanten wordt voorgelegd. Een content kalender bevat posts op bijvoorbeeld Facebook, Instagram of LinkedIn. Eenmaal ingepland worden deze posts automatisch op het gekozen tijdstip gepubliceerd.

Onze foto- of videografen komen periodiek bij je langs om content te schieten. Hij of zij schiet voldoende content voor de komende contentperiode (2 of 4 weken). Vervolgens wordt de content met onze marketingtools ingepland en voorzien van wervende teksten en relevante #hashtags. Op deze wijze zorgen we voor een continue golf van content waarmee je jouw onderneming op de kaart zet!

LET'S WORK TOGETHER

Onze adviseurs komen graag bij je langs
om te sparren over jouw content-vraagstuk

Locatie Nijmegen

Hulzenseweg 20,
6534AN Nijmegen
The Netherlands

info@justhangloose.nl

+31 (0)24 848 03 15

Blijf op de hoogte

The Hangloose Agency

© 2018 – 2020
contact-section